26.3.2015

Details & DIY socks






 // Päivän yksityiskohdat kuvina. Eilisestä kaatumisesta huolimatta,tein pienimuotoisen aamujumpan ja jumppakaverina oli mun poika :) Joka innokkaasti nosti puntteja ja kysyi tuleex mulle samanlaiset lihakset kuin Turteleissa on :) Aamutohinoiden jälkeen, lenkkarit vaihtui tennareiden ja käytiin pojan kanssa asioilla. 
Niin ja kyllä se mun mies tuntee mut hyvin,sillä mä sitten tein niin kuin se ennusti. Eli tuunasin eilen vähän mun pitkiä trikoisia sukkia. Leikkasin nilkan kohdasta palan pois ja tein niistä säärystimet,jotka yhdistin sitten urheiluhousujen kanssa. Inspiraationa tähän urheilutyylin ja näihin sukkiin tuli,kun näin Alessandra Ambrosiolla tämän tyylin.






2 kommenttia:

  1. Toihan on tosi näppärä juttu,,pitää koklata itekki...

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä kivaa vaihtelua urheiluhousuihin :) Väitin vaan kivenkovaa miehelleni,että en todellakaan ala mitään sukkia tuunaamaan :) Jouduin niellä sanani ja myöntää että se oli oikeassa dääm :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.