13.3.2015

Poika parturissa



// Vapaapäivä takana ja takana myös aika vauhdikas sellainen.Vauhdikkuuden lisäksi,oli pieni rauhallinen hetki,kun poika pääsi ensimmäistä kertaa parturiin. Ei suinkaan siis ole ensimmäinen kerta,kun pojan hiuksia leikataan, vaan tähän mennessä olen itse ne leikannut kotona.Vaihtelun vuoksi ja vähän erilaisuutta meidän päivään,päätin viedä pojan jonkun muun leikattavaksi. (Hiukset leikkasi Salon Lagunen Tuula klik ) Poika oli niin tärinässä,että se vielä illallakin puhui siitä,kuinka hän on ollut parturissa. Lopuksi tokas isoveljelleen,että pitäisköhän sunkin harkita ton tukan leikkaamista :) Vanhemmella pojalla on siis vähän ylikasvanut malli. Veljekset eivät ole siis kuin ilvekset :)
Mulla on kaksi aivan erilaista poikaa,toinen on niin ulkonäöstä tarkka. En saa valita mitä se laittaa eskariin päälle tai jos vaatteessa on pienikin tahra,niin se vie  heti pesuun ja vaihtaa puhtaan päälle jne. huh arvaatte varmaan mikä pyykki määrä meillä on. Nyt on siis kyseessä tämä minun 7 vuotias poika. Mun varhaisteini poika ei pahemmin piittaa,mitä sillä on päällä jne.Se laittaa päälle ne mitä mä sille ostan. Vaikka luulisi,että nykypäivän teinit on tarkkoja,mutta ei ole näköjään ihan  kaikki,no tietty tämä voi vielä muuttua.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.