31.8.2015

Memories


// Täälä ollaan flunssan kourissa ja olen ihminen jolle ei yleensä ikinä (kop kop,koputan puuta)
tule flunssan yhteydessä kuumetta. No nyt sitä kuumetta sitten on ja olotila vetää täysin sängyn pohjalle. Joka paikkaa kolottaa ja särkee ja en osaa vaan olla, joten otin kannettavan makkariin ja ajattelin että tänään olisi juuri sopiva päivä tehdä muistelupostaus, sitä kun olette pyytäneet.  Mieskin on vähän kipeä (tai sitten se on myöntätunto kipua) joten mun pikku-hoitaja on tänään ollut mun teinipoika :) Se hellusesti on äitiä hoivannu ja tuonut juotavaa jne <3

Näistä asioista olen puhunut aikasemminkin,mutta uusille lukijoille.....

Lähetään aluksi siitä,kuinka elämäni aikana kroppani on mennyt six saxia. Ensin laihduin -30kiloa meni hetki ja tulin raskaaksi ja kiloja tuli raskauden aikana +19kg 
Poika syntyi pääsin kaikista kiloista heti eroon, eli karistin kaikki -19kiloa pois ja siinä taisi lähteä lisäkilojakin. Meni vuosia ja paino pysyi samana kunnes aloin odottamaan kuopustani ja kappas vaikka kuinka lupasin itselleni että toisella kerralla ei lisäkoloja tule, niin toisen raskauden aikanakin tuli +18kiloa. Toinen poikani syntyi ja elämä kahden pojan kanssa oli täyttä menoa/meininkiä ja siinä lähtikin ne -18kiloa  jotka olin kroppaani kerryttänyt odotuksen aikana.
Nyt kesän aikana painoa on tippunut -5 kiloa.  Vaikka olen ollutkin n. 30kiloa isompi mitä nyt en aikoinaan nähnyt itseäni isona, vaikka kuulin välillä ympärilläni että "lihava, napit irtoo pian paidasta,jaksaako toi kävelle edes portaita"   
Nuoruudessa olin jo tarpeeksi katsellut muiden haukkumista ja olin rakentanut ympärilleni jo niin kovan muurin että haukut eivät minua hehkuttaneet,enkä piitannut vaikka muut näkivät minut "isona" kunhan itselläni oli hyvä olla, se oli pääasia. Eise se että on ylimääräisiä kiloja aina tarkoita että olisi onneton tai inhoaisi itseään. Sisäinen kauneus on ulkokuorea tärkeämpi ainakin minun mielestä.



 Kun hiuksissa vaihtuu väri, saattaa sama värikin päällä näyttää aivan erille. Kuvissa esim vihreä väri tummahiuksisena ja blondina, kumpaanko hiusväriin teidän mielestä vihreä väri sopii paremmin?






Hiustyylini saattaa vaihtua moneenkin otteeseen vuoden aikana. Välillä kokeillaan pesussa lähteviä värejä, välilä taas vaihdetaan väriä pysyvästi.Samalla pituus voi vaihtua, en pelkää kokeilla uutta vaan mielestäni vaihtelu aina virkistää ja koskaan ei voi tietää jos löytää vielä paremman tyylin itselleen kun rohkesti kokeilee rajojaan.



2 kommenttia:

  1. Oho, en tunnistais sua ikinä noista ekoista kuvista! Yritin oikeen ettiä jotain tuttua piirrettä kasvoista, mutta oot kyllä muuttunut tosi paljon :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.