20.1.2016

Coco Chanel



Niin siinä vaan kävi ja 35 vuotta siinä kesti, kunnes alkasin tajuamaan kirjojen päälle jotain. Mun keskittyminen tuottaa niin vaikeuksia välillä ja olen sellainenkin duracel-pupu että lukeminen tähän asti on ollut sitä, että muka luen mutta ajatus on koko ajan jossain muualla. Sivuja kääntelen ja oho olen puolessa välissä mutta ei ole mitään hajuakaan mitä kirjoissa on tapahtunut.Näin kävi aina nuorena koulussakin kun luin kokeisiin :) Tykkään katsella kuvia ja lehtiä kyllä luen, mutta tällainen paksu kirja ööö voi tehdä sen että mun inspis katoaa yhtä nopeaa kuin se tulikin. Olen kuullut paljon kehuja tästä kirjasta ja kun aihe on juuri se mihin oma intohimoni on suurin, eli liittyy jotenkin edes muotiin niin tähän mun on pakko keskittyä. Skarppaan itseni siihen, että jos tämän luen kokonaan ja tiedän mistä kirjassa puhuttiin olen saavuttanut aikasta paljon ja ylittänyt itseni :) Tilasin samaan syssyyn pari muutakin kirjaa mutta postimies ei ole vielä tuonut niitä.
Myös toinen uusi juttu ja mihin olen vasta nyt oppinut on juomaan viiniä. Kyllä ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana tilasin Tampereella ruoan kanssa viiniä. What minä joka on aina inhonnut kaikkia viinejä ja kuka on tähän asti ollut se siiderimuija, no ehkä tämä viini juttu ja kirjojen lukeminen on merkki siitä, että musta on tullut vanha :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.