1.2.2016

Jotain kivaa Nellystä


Löysin kivat sporttiset hiustyylit Nellyn sivuilta, eli tästä huomaa että mun silmään osuu muutki asiat kuin vaan ne vaatteet. Lettejä näkee tosi paljon nyt, eli aikuiset lainaavat pikkutyttöjen tyyliä näinhän sen voisi ilmaista. Itse olen jo vuosia pitänyt ties mitä hiustyyliä ja olen kokeillutkin kaikkia näitä kuvien tyylejä. Sinänsä kivaa vaihtelua siihen perus ponnari tyyliin. Monet varmaan miettii, että mitä hittoa sillä on väliä miten hiukset on kun urheilee? Noh ei varmasti olekkaan, mutta kyllä sporttisempaankin tyyliin voi laittaa kivasti hiukset, ainakin minä olen sitä mieltä.

Löysin myös nämä niin ihanat Malene Birgerin takit Nellystä. En siis mitään ostanut, kunhan nyt vaan kuolasin näitä. Hinta oli niin korkea että tämä himotus taitaa jäädä vaan sinne kuolaamis vaiheeseen. Vähän maskuliiniset takit miellyttävät silmääni tällä hetkellä, varsinkin kun siihen lisää hitusen naisellisuutta eli korkeat korot ja nahkahousut niin avot :)



Tässä myös kivoja tyylejä. Mekko ja nilkkurit tyyli on kiva, mutta vielä ihanampi kun laittaa pitkän neuletakin lisäksi. Näyttää ainakin mallin päällä tosi rennolle mutta silti coolille :) Raidat on hetken ollut mulla pannassa, kun niitä tuli aikoinaan pidettyä ihan liikaa. No näin kevättä kohden ne nousee taas mun mieleen ja silmät osui heti tähän kuvaan, missä mallilla on hattu ja raitapaita. Tykkään tyylistä, missä takin hihat nostetaan niin että alla olevan paidan hihat näkyy, se tuo asuun särmää.
Kyllä noissa raidoissa on vaan sitä jotain ja etenkin kun ne tuo raikkaan otteen asuun kuin asuun.



Kuvat:Nelly.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.