14.2.2016

Peilistä katsoo uusi minä


Olette toivoneet enemmän näitä ennen ja nyt kuvia, joten tässä tulee sellainen postaus. Koen kyllä olevani selviytyjä vaikka itse sen sanonkin, nimittäin nuorempana sairastelin paljon ja selvisin niistä, olen selvinnyt pahasta koulukiusaamisesta, olen selvinnyt ylipainosta jne.
What doesn´t kill you,  makes you stronger, lause joka pitää muistaa kun tapahtuu kurjia asioita.

Peilistä katsoo nykyään aivan uusi minä, ihminen joka on vahva, itsevarma, iloinen, onnellinen ja seisoo tukevasti omilla jaloillaan.. Ennen muistoissani oli tulehtuneita haavoja, mutta nykyään ne on arpia asioita jotka kannan varmasti aina mukani, mutta paljon keveimmin ottein.

 Apua nyt nauretaan kaikki mun kustannuksella ja nyt saatte ihan luvalla sen tehdä, sillä löysin kuvia ajasta jolloin opiskelin itselleni tekstiili-ja vaatetusalan ammatin. Suunnittelimme ja valmistimme itse vaatteet ja pidimme näytöksen. Siis herranen aika mitkä kuteet mulla on ja noi hiukset mikä ihmeen vaiheeseen jäänyt sykerö tukka, mut hei noi oli muotia silloin ja nahkahousut on muotia vieläkin :) Ja antakaa nyt pikkasen armoa ennen kuin totaallisesti tuomitsette, näistä näytöskuvista on melkein 20 vuotta aikaa. Laitoin myös uuden kuvan, joten pystyy vertaamaan miten tyylikin on muuttunut, sitä onko huonompaan vai parempaan päin menty on täysin maku asia. Kuvissa muuten mun uusi vihreä bomber takki, jonka ostin Bik Bok liikkeestä.


8 kommenttia:

  1. No oot kyllä selviytyjä jestas mikä muutos. Ihanan avoimesti kerrot ja oot roolimalli nuori tytöille. Hienoa Mea

    VastaaPoista
  2. Sä vaan kaunistut vanhetessa. Wau

    VastaaPoista
  3. Paljonko oot laihtunu jos saa kysyä? Oot kyllä näyttänyt närhen munat sun kiusaajille, nykyään missi ainesta tosi nätti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa näytöskuvissa en ole "isoimmillani" mutta tähän päivään kun vertaa niin sellainen 25-30 kiloo.

      Poista
  4. Oon näyttänyt tytölle sun blogia koska se kärsii huonosta itsetunnosta ja kiusaamisesta ja sä oot niin hyvä roolimalli siitä miten asiat kyllä järjestyy ja miten asioista selviää. Me seurataan tytön kanssa nykyään molemmat sua ihana Mea t. Maria Ja Iina turusta

    VastaaPoista
  5. Oi näitä mä oon odottanu koska sä inspiroit mua. Oot selvinnyt noista ja silti oot noin positiivinen etkä katkera ja nykyään mun mielestä peilistä katsoo todella trendikäs ja nätti nainen sun asutkin on niin monipuolisia ja niistä oon saanut paljon ideoita t. Miia

    VastaaPoista
  6. Aina kaunis millaisena tahansa☺

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.