2.4.2016

Neutral colors


 Siivosin eilen pojan synttäreitä varten ja samalla hyvästelin talvitakit ja vein ne varastoon. Tämä kevät aloitetaan tutulla pitkällä trenssitakilla. Ilmat salli myös sen, että korkkarit otettiin käyttöön ja voi vitsit oon täpinässä siitä, että ei tarvi enää laittaa karvakenkiä jalkaan.En jaksanut sen koomin laittaa hiuksia, joten otin käyttöön hyväksi todetun kikan, eli piilotin latvat kauluksen sisään. Asussa on yhdistetty kevättyyliä ja kesätyyliä keskenään, sillä yläosasta tulee vähän mieleen kevät ja kuvien kengät taas sopivat kesätyyliin. Kaiken kaikkiaan ei paha yhdistelmä mun mielestä. Kuvien laukun löysin Gina Tricotista ja ostopäätökseen vaikutti laukun väri, sillä entuudestaan mulla ei ole tämän väristä laukkua. Jos innostuit laukusta, löydät sen täältä klik


Takki Gina Tricot
Laukku Gina Tricot
Housut Vero Moda
Neule H&M



7 kommenttia:

  1. Aivan mahtava asu, tykkään kylmänneutraalista sävymaailmasta :) Täälläkin on jo kaivettu korkkarit ja lenkkarit ulos laatikoistaan ja taitaapi autokin saada alle "kesäkengät" ;) Toivottavasti takatalvi ei kurkistele enää nurkilta! Ja hei, tuo kauluspiilo, itseasiassa inhosin tuota trendiä kun se ponnahti pinnalle, mutta sitä tulee käytettyä nykyisin itsekin, hah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kesti kans tottua tähän kauluspiilo tyyliin, mutta nyt kun sen makuun on päästy on se niin helppo tapa varsinkin kun on bad hair day :)

      Poista
  2. Sun tyyli on tosi inspiroiva. Taidan käydä kans hakemassa ton laukun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nyt koko viikon pitänyt tätä laukkua ja vaikka laukku on suht.pieni niin se on yllättävän tilava.

      Poista
  3. Aina yhtä tyylikäs/trendikäs. Toi hiustyyli on tosi rento ja chic

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.