7.7.2016

Räkätukka


 Piipahdin Lindex:n alessa ja löysin kuvien farkkutopin. Jotenkin muhun iskee kovaa nyt tämän malliset/tyyliset paidat ja kaikkialla missä näen näitä oon heti haukkana kiinni. Tässä paidassa tykkäsin vielä siitä, että se on ohutta farkkua. Poikien mielestä äitillä oli räkätukka look hah :)  No voihan sen niinkin sanoo, olin vaan niin laiskalla tuulella ja hiukset muutenkin pisti mulle kampoihin, joten sen koomin en alannu pistään vastarintaa, vaan koin helpommaksi luovuttaa ja kammata kaikki hiukset vaan taakse ja siihen suihkaus lakkaa.Yhdistin asuun mustat tolppakorkoiset sandaalit, joilla oli muuten tosi hyvä kävellä.





Paita Lindex
Farkut H&M
Kengät H&M
Aurinkolasit Gina Tricot

4 kommenttia:

  1. Mä kävin hakees tänään saman paidan näytti niin kivalle sun päällä. Kiitti vinkistä t. Viivi

    VastaaPoista
  2. Hieno farkkuasu ja toi paita on upea. Oliskohan täälä meidän Lindexis noita.

    VastaaPoista
  3. Monipuolinen tyyli sulla ja ideoita oon saanu valtavasti näiden vuosien aikana kiitos siitä. T. Irina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, se on tämän blogin tarkoituskin. Mukavaa vk.loppua <3

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.