1.8.2016

Ex - materialisti



Moni on varmaan huomannut, että melkein aina kannan mukani tätä Malenen laukkua ja totta se on. Rehellisesti voin sanoa, että ehkä paras ostos vuosi kausiin ja jokaiseen tyyliin sopiva asuste. Oon kantanut laukussa todella painaviakin tavaroita ja silti se on kestänyt. Laukun hinta sisänsä kauhistutti mua ostohetkellä ja kauan puntaroin maltanko maksaa laukusta noin isoa summaa (vajaa 300e)  sillä ennen ostin vaan tyyliin Henkan parin kympin laukkuja ja ne kelpas mulla vallan mainiosta. Ihmisillä näkee paljon tonnien Chanelin laukkuja ja ajatus että maksaisin jostain noin ison summan suorastaan kauhistuttaa mua.Vaikka ne laukut on hienoja juu, on summa jo niin iso että en malttaisi sellaista ostaa (ehkä joskus kun voitan lotossa) Nuorempana ja tarkalleen sanottuna parikymppisenä olin ihminen, joka materiaalilla piristi itseensä/huonoa päivää tai hain tavaralla/materiaalilla onnea elämääni ja tavallaan hukutin suruni ja murheeni ostoksiin ja kun jonkin tavaran omistin luulin sen tekevän musta onnellisen, toisin oli todellisuus. Olin ennen ylipainoinen vaikka sitä en itse halunnut myöntää, peitin huonoa henkistä oloani joko syömiseen tai ostamalla tavaroita. Asiat alkasi menemään jo niin pitkälle, että tavallaan leikin "rikasta" vaikka todellisuudessa olin köyhä opiskelija. Vaikka mulla ois kuinka rahaa ostaa jotain kallista, ei se materiaali tee ihmisestä onnellista.Ihmisen tie onneen tulee ihan jonku muun polun kautta, kun materiaalien. Vanhempana ja ehkä joo viisaampana, sitä oppii arvostamaan ihan jotain muuta, kun ulkoista kauneutta ja materiaalismia.






Bleiseri ja farkut Zara/Paita H&M/ Tennarit Adidas/ Laukku Malene Birger/ Kello Daniel Wellington

7 kommenttia:

  1. Oi mikä asu just mun tyylinen. Ihana kirjotus ei uskoisi että oot ollu ylipainoinen joskus.

    VastaaPoista
  2. Hienosti hiukset, sulla on hyvä tyylisilmä. Sulta oon saanut paljon ideoita ja oot rohkea ja just oma itsesi et esitä mitään ja siitä tykkään.

    VastaaPoista
  3. Malenen laukku on kyllä hieno. En itsekkään raaskisi maksaa tonneja jostain laukusta, 4 lapsen äitinä kokisin huonoa omaatuntoa.

    VastaaPoista
  4. Todella kauniita asuja sulla. Olet raikas ja todellisen oloinen. Hyviä postauksia. Fanitan!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.