3.11.2016

What´s up?




Joko teillä on pyhäinpäivä suunnitelmia? Meillä tosiaan on ne kaverin 40v juhlat ja teemana on naamiaiaiset. Mä täälä just yritän tuunailla mun tulevaa asua. Meinaan olla black bride, eli musta morsian. Leikkasin pöytäliinasta palan pois ja tein siitä kaulaan choker korun, vanhaa kynähametta leikkelin repaleiseksi. Vielä pitää käydä ostamassa mustaa pitsiä ja tylliä. Yritän laittaa Instaan kuvaa mun asusta, joten sielä kannattaa käydä tsekkaamassa lisää (linkki sivupalkissa)







Käytiin viikko sitten kirppiksellä ja löysin kivan puisen tarjottimen 3€:lla. Mä oon niin hulluna kaikkiin tarjottimiin ja niitä mulla onkin jo kerääntynyt ihan mukavasti (miehen mielestä liikaakin) Joskus vk.loppuisin on ihanaa ottaa rennosti ja nauttia kunnon aamiainen vuoteessa, varsinkin kun siihen on nykyään mahdollisuus poikien ollessa jo niin isoja poikia.

Toinen mihin oon "hulluna" on muotilehdet, ne on mun intohimo ja niitä mä luen todella paljon. Kiva pino niitäkin on jo olkkarissa, koska missään nimessä vaikka lehti ois luettu niitä ei saa heittää roskiin, ne on mun aarteita heh :)

Meinasin ensin, että irrotan tarjottimen keskellä olevan jakajan,koska olisin halunnut tarjottimesta yhtenäisemmän, mutta toisaalta se on ihan kiva siinä ja tekee tarjottimesta ainakin vähän erilaisemman. No okei okei myönnän, mä en saanu jakajaa irti (hitsit)  en sitten vaikka kuinka naama irvessä sitä yritin irrottaa, joten siksi se jäi siihen. Noh ehkä sillä oli tarkotus, olisin varmaan myöhemmin katonut että irrotin jakajan tai pahimmassa tapauksessa koko tarjotin olis hajonnu, kun olisin sitä aikana työkaluilla sohinut:)

Tässä pikakuulumiset, mä jatkan nyt asun ompelemista moikka <3




4 kommenttia:

  1. Hienon tarjottimen oot löytäny ja halvalla.

    VastaaPoista
  2. Upeet kuvat ja nam mikä aamiainen.

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi mustavalkoset tyynyt!! Saako kysyä mistä ne on peräisin? :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.