3.12.2016

Lippis, miesten paitapusero & ysärifani ilmoittautuu




 Mun on tosi vaikea löytää sopivaa päähinettä, joko päähineet on liian pieniä tai mun pää on liian iso. Kävin Prismassa ja löysin sieltä kuvien lippiksen kympillä ja tää yksilö ei purista eikä kiristä mistään. Kävin muuten taas mieheni vaatekaapilla ja nappasin sieltä valkosen paitapuseron eilen päälleni.







Oonko muuten maininnut, että mä oon kova ysärifani. Nostalgista fiilistä lähetään tänään kaverinkaa hakemaan Seinäjoelle, jossa treffataan mm. E-type ja Captain Jack, todella kovat bileet siis tiedossa. Varattiin meille hotelli, eli todellinen tyttöjen vk.loppu tiedossa. En edes muista koska viimeksi oon ollut yötä pois ja matkassa yksin ilman muita perheenjäseniä. Tälläset reissut tekee varmasti ihan hyvää välillä, mutta voipi olla että reissulainen tuo tuliaiseksi mukanaan pääkivun :)

Mukavaa vk.loppua kaikille <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.