23.1.2017

#Marjapuuronvärinen #Äläkoskaansanoenkoskaan #Tuunattulaukku





Sitä joskus yllättyy, kun löytää päältään sen värisen vaatteen, jota oot vannonut että et ikinä pukisi päällesi. Innostut värisistä, josta et normaalisti syty.Sitä kuulee sanottavan, älä koskaan sano en koskaan.  Vannotin niin itselleni, kun viimeksi siivosin vaatekaappiani, että tästä lähtien en osta "värikkäitä" vaatteita vaan yritän pysyä aika neutraaleissa väreissä, koska niitä pidän eniten. Oon pistäny omassa tyylissä viime aikoina merkille sen, että monet vähäkin värikkäämmät vaatteet jäävät monesti kohdallani yhden kerran kokeiluksi. Kun sanon värikäs vaate, en siis tarkoita neonvärejä vaan puhun väreistä, jotka eivät ole perus musta, harmaa, valkonen jne.





Vaikka kuinka tykkää voisiko sanoa synkistä väreistä, eli perus musta, harmaa jne, ei missään nimessä pidä unohtaa että väriä elämään ja kasvoihin voi tuoda myös vaatteilla.
Mua puri kaupassa jokin, en tiedä mikä, mutta kuin haukka konsanaan hyökkäsin heti tämän marjapuuron värisen paidan kimppuun ja olin heti myyty. Ihanan pehmeä ja samettinen materiaali. Jokin siinä vaan oli se juttu ja kaikki lupaukset "värikkäistä" vaatteista unohtui sen siliän tien.
Näen silmissäni jo monta asua, minkä kanssa yhdistän tämän paidan ja se kyllä omalla kohdallani merkkaa yleensä sitä, että ehkä tämä ei jää vaan yhden kerran vaatteeksi.
Jos saan heti jostain ostoksestani vision, se tarkoittaa että kyseessä ei ole heräteostos.

Joten alku ainaki näyttää erittäin lupaavalle :) Oon pitäny tätä paitaa kotonaki nyt joka ilta ja mies sanoikin, että meinaax nukkuakki se päällä, hyym ehkä :) 






 Laukku joka mulla on näissä kuvissa on siis tuunattu laukku, sitä moni jo kyselikin että mistä oon sen löytäny. Laukku on Lindexistä ostettu ja laukussa ei ollu ostohetkellä roikkuvaa ketjua, vaan olen sen siihen itse tuunannu kiinni.  Ihastuin Chloé laukkuun aikoinaan, mutta aivan liian tyyris mun lompakolle, joten päätin että teen sen tyylisen itse. Kävin rautakaupassa, ostin ketjua ja lopputulos on tämä, ihan tyytyväinen olen kyllä.


Sitten hiusten vuoro, oon kokeillut monia pidennyksiä elämäni aikana ja oon tullu siihen päätökseen, että kyllä nämä tekokuituhiuksetkin ovat hyviä. Ei siis välttämättä tarvi maksaa maltaita aidoista pidennyksistä. Mä ostin aikoinaan Glitteristä kiharapidennyksen, johon itse ompelin klipsit kiinni.
Taivutan hieman omia hiuksiani suoristusraudalla, laitan klipsit kiinni suunnilleen puoleen väliin päätä ja tsadaa valmis look. Ei vie mun aamusta kun pari minuuttia. Säilytän mun pidennyksiä, tai kuten mun mies sanoo mun peruukkeja kangaspussissa ja harjailen niitä pidennyksille tarkoitetuilla harjalla sielä täälä. Mitä paremmin niitä huollat/säilytät, sitä parempana ne pysyy ja tämäkin tupeekasa on ollu mulla jo niin monet kerrat ja se on vieläkin kuin uus.






Paita H&M/ Housut Vero Moda/ Kengät Ellos/ Laukku Lindex/ Aurinkolasit Glitter

6 kommenttia:

  1. Siis wow mikä look ja niin ihana paita.Hyvä et olit haukkana nimittäin paita sopii sulle ku nenä päähän.

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä niin taitava tuunaamaan et kateex käy. Ihan paras blogi t. Päivi

    VastaaPoista
  3. Ompa muuten hyvännäkönen pidennys, ei uskois et on tekokuitua.

    VastaaPoista
  4. Todella hienon laukun oot tuunannu, mäki haluan ton 😀 t. Tiina

    VastaaPoista
  5. Onko nuo housut kangasta vai jotain muovin tapaista?

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.