12.2.2017

Palosaaren kirppikselle myyntiin lähti mm....


 Kaappeja ollaan kollattu tämä päivä ja hinnoteltu tuotteita. Blogi Vaasa/bloggarit tekee taas yhteistyötä Palosaaren kippiksen kanssa. Oon myynyt ahkerasti tavaroita tässä viime aikoina ja jostain kumman syystä silti mulla on vieläki paljon myytävää  :) 
Mun pöytänymero on 228 ja myyntiaika on 13.2-19.2 eli heti huomenna kandee mennä ostoksille.


Palosaaren kippis palvelee osoitteessa Palosaarentie 77 ja kirppis on auki arkena klo 11-19 ja lauantaina sekä sunnuntaina klo 11-16

Palosaaren kirppiksen facesivuille pääset täältä klik


 


Myyntiin lähti mm. AITO Michael Kors laukku. Laukku maksaa uutena n. 130€  laukku jota mä myyn on todella hyvässä kunnossa, jopa uuden veroinen ja hintaa laukulle laitoin 60€ eli nyt saat ihanan laukun todella edullisesti (tämä laukku on kirppiksen vitriinissä, eli lähellä kassaa)




Paljon hyvä kuntoisia piirrettyjä laitoin myyntiin ja hintaa niillä on 1€-2€ kpl
Mun pöydästä löydät myös lapsille vaatteita halvalla. Laitoin munki vaatteisiin ihan parin euron hintoja, joten käyppä kurkkaamassa. 




Söpö Pokemon hahmo, eli Pikachu etsii nyt uutta kotia/kainaloa. Tällaista et saa marketeista, joten nyt sulla on mahdollisuus saada jotain mitä muilla ei välttämättä ole.


Mukavaa sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.