18.3.2017

#Kevätvaatteet korkattu




 Kevät korkattu = farkkutakki kaivettu kaapista. Ihan fiiliksissä kevään tulosta jei :) Mies on miestenillassa ja mä oon selaillu Netflixiä ja sieltä enimmäkseen tuijotellu Frendejä. Vk.lopux luvattu hienoa ilmaa, joten varmasti senkin puolesta tulossa aurinkoinen ja hyvä vl.loppu.

Pitkästä aikaa jaksoin laittaa aamulla hiuksiin Rapunzelin pidennykset. Näitä oon oikeastaan pitänyt enää vaan, kun laitan ponnarin hiuksiin.
Sen eron huomaa muuten nyt kun on etari, että aamuisin pitää pestä hiukset, eikä hiukset voi enää vaan rennosti kuivua ilman fööniä. Jos haluan, että näytän edes jotenkin ihmiselle, enkä mörököllille niin täytyy alkaa tottumaan taas fööniin, sillä sitä en oo omiin hiuksiin käyttänyt vuosiin.

Mä taidankin mennä nyt nukkumaan öitä <3










Takki Levis/ Tennarit Vans/ Laukku Gina Tricot, Paita Gina Tricot

9 kommenttia:

  1. Mistä toi farkkutakki on ostettu, niin ihana 😀

    VastaaPoista
  2. Tulee kyllä niin inspis leikata itellekki etari sais vähä vaihteluu omaan lookkiin. T. Niina

    VastaaPoista
  3. On noi Vansin tennarit kyl hienot ja sopii moneen eri tyyliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta, mulla on jo mielessä monta eri tyyliä/asua, jonka kanssa Vans tennarit ajattelin yhdistää.

      Poista
  4. Sulla on aina niin ihanasti hiukset ja tyyli niin monipuolinen että kiva seurata sun asuja.

    VastaaPoista
  5. Mukavaa vk.loppua Mea sulle ja sun perheelle t. Tiina

    VastaaPoista
  6. Ihanaa kun kevät tulee mä oon myös niin fiiliksissä. Sun tyyli on niin upea että inspiraatiot pukeutumiseen tuun hakemaan sun blogista t. Reija

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.