16.6.2017

Toivepostaus - Kännykkäräpsyt



 Lisää toivepostauksia. Eli toiveena oli, että postaisin ihan kännykällä räpsittyjä kuvia. Tänään päätettiin tehdä extempore picnikreissu. Samalla pyöräreissulla kun haettiin picnikille jotain kivaa ostin kukkia kotiin.





 Multa on myös kyselty, millä editoin Instakuvat. Yleensä ensin teen pikamuokkaukset Instan omalla muokkausvalikolla, eli kirkastan kuvaa ja terävöitän jne. Käytän lisäksi YouCam perfect appia, jonka oon vuosien saatossa todennu hyväksi. Oon kokeillu kaikkien suosimaa VSCO appia mutta mä en tykänny siitä ja tuntuu että oon ainut, sillä kaikki muut tuntuu hehkuttavan sitä. Mun mielestä tämä YouCam perfect on parempi. YouCam perfectillä pystyt tekemään myös kuvakollaaseja. Mun mielestä YouCam perfectissä parhaimmat effectit on joko fresh tai purple.

Mitä järkkärillä otettuihin kuviin tulee, mä en omista photoshoppia, vaan muokkaan asukuvat ihan netissä ja ilmaisella PicMonkey´s sivulla. 










 Eilinen asukin tulee ihan kännykällä räpsittynä. Mihkäs mä nyt ilman nahkarotsia lähtisin, mieskin sanoi etkai sä taas laita sitä päälle. Näköjään sekin on huomannu, että mulla on se joka päivä päällä, eli on mun ihan luottotakki.







 Mies puhui eilen päivällä, että sen tekee mieli jääkahvia/kylmää juomaa, joten suuntasimme kohti keskustaa ja Fazer- kahvilaa. Mä päädyin syömään salaatin myös ja juomaksi otimme kylmät cocos latet ja  jälkkäriksi porkkanakakku romanttisesti puoliksi syötynä heh :)








 Kuvia viime vk.lopulta, eli kun olimme mökillä viettämässä sisarusten kanssa meidän isän 70v juhlia.
  Illalla ikkunasta huomattiin kuinka taivas oli taas niin upeen värinen. Lähdinki sitten rantaan kuvaamaan ihanaa väriloistoa, joissa muuten ei oo muokkausta tehty yhtään eli taivas kuvissa mennään ihan no filter meinigillä ja nämäkin kuvat ihan kännykällä räpsin.Tällä hetkellä mulla on Samsung s5 kännykkä. Samsungin nainen oon aina ollu, mutta seuraavaksi oon havitellu Huawei p10, koska oon lukenu että siinä on todella hyvä kamera ja se on se kännykässä tärkein asia mulle.






5 kommenttia:

  1. Oi täytyy ladata toi appi oon ihaillu sun kuvia Instas T. Viivi

    VastaaPoista
  2. Lisää näitä postauksia kivaa vaihtelua.Sun kuvat on aina upeet.

    VastaaPoista
  3. Sun kuvat inspiroi mua alkaan kuvaamaan taas. Kaunis taivas on kyllä wau.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.