28.8.2017

Just my life





Moikka!  Vk.loppu hurahti niin nopeesti ja me otettiin ihan rauhassa, mitään ihmeempää ei siis tehty.  Katottiin yhdessä koko perhe leffoja, villasukat jalassa sohvalla löhöillen ja rehellisesti sanottuna herkuteltu koko vk.loppu :) Tuli syötyä niin paljon herkkuja ja sen huomas kun yritin tänään tunkea farkkuja jalkaan, huonolla menestyksellä, nimittäin nappi poksahti irti :) Joskus on ihan kivakin kun vaan on, eikä oo joka paikkaan koko ajan sinkoamassa. Niin ihanaa kun saa alkaa poltamaan kynttilöitä taas kesän jäljiltä, mä oon ihan fiiliksissä ja monta laatikkoa oonki kynttilöitä jo polttanut ja ootan jo koska voi alkaa leipomaan pipareita :)









Kaivoin tai oikeestaan siivosin kaappeja ja löysin kasan sokerimassoja,jotka on jäänyt kaappiin kovettumaan vanhoista tuunauksista. Ettei tarvinu niitä roskiin heittää, pojan kanssa tuunattiin Domino kekseihin Emoji kuorrutteet.  


Tuunasin vk.loppuna meidän olkkaripöydän ylläri ja hain kultasta spray- maalia kaupasta, kyllä oon 
nyt ihan villiintyny myös huonekalujen tuunaamisesta. Poistin pöydän ala-tason ja siitä jäi kiva iso pyöreä lautapala. Meinasin ensin heittää sen roskiin. mutta kaveri sanoi mix et hyödynnä sitä johki vaikka tarjottimeksi ja siitä se idea sitten lähti. Teinki  meille heti sunnuntaina aamiaisen lautapalaa hyväksi käyttäen.





 Sain anopilta marjoja nam, eli punaisia viinimarjoja ja karviaismarjoja mun lemppareita, siihen vielä raparperia, joita tapaan muuten dipata sokeriin :) Myöhemmin saan omenoita, eli ei tässä tarvi omaa puutarhaa ollakkaan kun anoppi pitää huolen, että miniä syö marjoja :)


Paljon oon lukenut nyt lehdistä, että paappatakit ovat tämän syksyn juttu, eli ruutukuosi. Onnex mä omistan jo sen kuosisen takin ja käytin sellaista jo viime vuona, ei siis tarvi ostaa tai itseasissa omistan parikin :)

Mies sanoi kyllä kun lähdettiin, että ei ei ethän sä tota takkia vaan laita, miten kävi mä todellakin laitoin ja mun mielestä se sopi just hyvin nahkahameen kanssa, eix vaan :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.