30.8.2017

Liian innokas










Tyhjentelin tossa kameran muistikorttia ja huomasin, että olin ihan unohtanu nämä Uumajassa otetut kuvat. Tässä oltiin menossa illalla ulos syömään miehen kanssa ja onneksi ei koko iltaa oltu riennoilla, nimittäin sain rakot näistä korkkareista ja seuraava päivä jalat oli ihan täynnä laastareita auts. Mulle tapaa uusista korkkareista joskus tulla rakot, ennen kun jalat tottuu ja korkkarit on "sisäänajettu" siksi ois ollu viisasta koekäyttää kengät ennen matkalle lähtöä, mutta minkäs teet huolimattomuudesta kärsii
koko kroppa :)











Näissä korkkareissa on kivat muoviset yksityiskohdat tai sivut ovat muovia ja nopeasti katsottuna, niitä ei kyllä edes huomaa/erota.


Jostain syystä kädet vieläkin syyhyäis, että jotain pitäis tuunailla kun pikkasen jäi sitä mustaa maalia. Mies on tässä kyllä yrittäny kaikille tuttaville sitä maalipurkin jämää tuputtaa ja sanonu, että tulkaa ny hyväänsään aikana joku hakemaan se loppu maali pois äkkiä, ennen kun vaimolla lähtee ihan lapasista ja meidän valkonen koiraki on musta hah hah :)



Kyllä mä sen myönnän, että kun jostain innostun oikeen kunnolla, mulla tapaa lähtee asteen kaikki yli. 
Aikoinaan kun tähdet oli IN, voitte vaan kuvitella että meillä tosiaan koti vilisi tähtiä :) Muistan kun aikoinaan vuosia takaperin sain päähäni sisustaa sirkus teemaisesti pojan huoneen tai pojan toive oli tämä. No jokaista yksityiskohtaa myöten, tyyliin vaatekaapin ovenkahvoja myöten hommailin kaikkea suoraansanottuna krääsää pojan huoneeseen, sirkusteltanki hommasin (voi hyvää päivää mun kanssa) ja hyvä etten oikeaa norsuakin jo ostanu huoneen nurkkaan lemmikiksi:) Lapset kasvaa niin nopeasti ja niiden mieli muuttuu, niin eihän tollanen teema kauaa ollu IN, kun mulle alettiin puhumaan jo Turtles jutuista ja kun sen kuuliin niin ..... ei vaiskaan :)


No noista ajoista ollaan onneksi otettu opikseen ja oon tullu asteen alaspäin mun innostuksista ja harkitsen nykyään tarkemmin ennen kun alan jotain tekeen tai ostamaan.





Kengät Boozt
Hame Zalando
Bleiseri H&M
Paita Mango
Laukku Lindex
Korvikset H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.