9.1.2018

So yummy & kiva lahjaidea





Kiirettä on pitänyt joten, en ole ehtinyt täälä blogin puolella piipahtamaan. Teidän lähettämiin maileihin olen kyllä kaikkiin vastannut ja iso kiitos niistä <3
 Perus arki kiirettä siis ollut ja siihen päälle vielä kova väsy iltasin. Lapsilla onneksi arkeen palaaminen on sujunut yllättävän hyvin. Enempikin tällä hetkellä mennään niin, että pojat joutuu herättämään äitiä aamuisin :)

Alkuviikko tai tammikuu ei ainakaan meillä alkanut millään herkkulakolla, eikä millään sokerittomalla kuulla, siis niillä mistä joka toinen nyt tuntuu höpöttävän. Me nimittäin herkuteltiin poikien kanssa tämän näköisiä herkkuja tänään nam. Naapuri K-kaupan sokerivohvelit on poikien lempparit. Yleensä teen letut ihan itse, mutta sen verran laiska olin tänään, että nämä on ihan Pirkan valmiit räiskäleet, 




Box rose/flower box, eli ruusut boxissa, sitä oon meille kotia jo vuoden himoinnut, niitä näkee Instassa ainakin paljon.  Ei vaan meinaa mistään löytyä sellaista, ainakaan Suomesta ja jos löytyy niin ne on loppu.  Päätin tehdä oman variaation siitä ja laitoin ruusut Chanelin lahjapussiin. Pussin sisälle piilotin pienen ruukun, missä on vettä, että ruusut säilyy hyvinä. Tämmöinen on mun mielestä kiva lahjaideakin, eli ostaa hienon/kauniin lahjapussin ja laittaa ruusut sinne.


Mä lähden nyt varastoon hakemaan suksia, sillä molemmilla pojilla on huomenna koulussa hiihtoa. Talviurheilu, jota itse kouluaikoina inhosin. Ihmettelin kun vanhemmalla pojalla on koulussa vielä hiihtoa, nimittäin me ei muistaakseni enää ylä asteella koulussa hiihdetty.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.